Trouwen in het buitenland. Er komt wat meer bij kijken dan wanneer je een bruiloft regelt in eigen land. Hoe kies je bijvoorbeeld je leveranciers uit, zoals een dj en een fotograaf? En hoe werkt het eigenlijk met het voorproeven van jullie bruiloftsmenu? Spreken ze op elke locatie ook Engels?

Allereerst wil ik vertellen dat het allemaal niet zo lastig is als het lijkt. Je kunt namelijk heel veel dingen gewoon regelen vanuit Nederland. Verder hebben de meeste locaties al veel ervaring met bruiloften, waardoor alles tot in de puntjes geregeld wordt. Sommige trouwlocaties hebben een vaste cateraar (of eigen restaurant) en vaste leveranciers waar ze mee werken. Er zijn ook locaties die een eigen weddingplanner hebben, of locaties waarvan de eigenaar of eigenaresse zoveel passie voor het vak heeft dat hij of zij alles regelt voor jullie.

Ik wil het jullie graag nog makkelijker maken en dat is waarom ik Buitenlandse Bruiloften ben gestart. Ik help jullie graag met het adviseren van een trouwlocatie die bij jullie en jullie budget past en zorg voor de bemiddeling waar nodig. Geen idee waar te beginnen met plannen? Ik geef jullie graag advies. Nog op zoek naar een leverancier zoals een fotograaf, kapper of bandje? Ik breng jullie graag met ze in contact, zodat dit allemaal net wat makkelijker loopt.

Werkt de locatie die jullie op het oog hebben niet met een weddingplanner of helpen zij niet met de complete organisatie? Ik werk samen met fijne (Nederlandse) weddingplanners die ik jullie graag adviseer.

Uiteindelijk is het dus heel goed te doen om de bruiloft zelf te regelen, of je dit zelf doet (met tips van mij), met de trouwlocatie die jullie helpt met de hele organisatie of via een Nederlandse weddingplanner.

Laat je mij weten waar jullie graag hulp bij zouden willen hebben? Mail of app mij of stuur een PB via Instagram.